niedziela, 17 maja 2009

18-z kokardą.

postanowiłam dodać jakiś strój z matur bo w sumie chyba tego jeszcze nie robiłam pomimo, ze na kazdej byłam ubrana inaczej ;)
bardzo lubię koszulę, którą miałam na sobie, niestety ma dwie wady. po pierwsze rękawki trochę cisną,co prawda przy poziomie stresu jaki pojawia się w okolicy matury mój organizm przestaje rejestrować takie rzeczy jak niedopływająca do ręki krew, ale będę musiała coś z tym zrobić bo elegancki strój nie zawsze równa się stres. po drugie prawie nigdy nie udaje mi się zrobić ładnej kokardy! ale to u mnie normalka, więc będę się musiała po prostu przyzwyczaić.
spódniczka ma już z 5 lat, ale cekiny znowu w modzie więc czemu nie?
co do butów to ostrzegam! okropnie farbują! a ja dopiero co kupiłam te rajtki...
na szczęście przede mną jeszcze tylko jeden taki strój i... wakacje! a wakacje będę w tym roku bardzo ciekawe :) najpierw selector festival w krakowie z moim kotem, następnie kilka dni z ludźmi z klasy gdzieś w buszu na niekończącej się imprezie ;) potem kaszuby z rodziną i kotem, gdzieś tam po drodze wyniki matur, wybór studiów i moje urodziny. i pewnie się jeszcze trochę uzbiera.oby tylko wypaliło! ;)
wracając do stroju..
Photobucket
ja, ewelinka i grubasek. lekki stresik zaraz przed maturą z chemii.
Photobucket
junek, lolo, aśko i ja.
Photobucket
no i już po, pod domem, wybaczcie wkurzoną minę, ale wtedy zorientowałam się, że zgubiłam klucze od domu..a dodaje bo tu chyba najlepiej widać ciuchy.
koszula: monnari
spódnica: qiosque
sznurek: bez marki
buty: zara
lecę robić plakat na ustny polski...argh..

21 komentarzy:

  1. pięknie wyglądałaś,rewelacja!
    masz wyjątkową urodę,napatrzeć się nie można,no i bardzo twarzowa fryzurka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Co tam ciasne rękawki! Wązne, że bluzka jest przepiękna - marzę o takiej:)
    A kokarda... znam ten ból - czy istnieje kurs wiązania kokard?

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiekna bluzka urocze to wiazanie i bufki szkoda ze ciasne rekawki.. na drugim zdjeciu Twoje nogi wydaja sie baardzo dlugie (albo mzoe takie sa tylko na innych zdjeciach ciezko to dostrzec)

    OdpowiedzUsuń
  4. strój piękny, a bluzka po mimo mankamentu ciasnych rękawków i tak jest prześliczna i jej Ci zazdroszczę:) a co do kokard poćwiczysz i będziesz mistrzynią ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. taaaa, jakbym widziała siebie przed geografią ;D
    świetnie to wszystko połączyłaś :) a bluzka jest warta tego ucisku :D

    OdpowiedzUsuń
  6. gosia: bardzo, bardzo dziękuję :)
    amateur: jeśli tylko się jakiś pojawi będę pierwszą kursantką na liście!
    nothh: niee, na tym zdjęciu faktycznie wyszły na bardzo długie, ale w rzeczywistości są hmm..normalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kokardy już chyba mają to do siebie... pomysłową miałaś maturę, w sensie ciuchowym. lepsze to, niż klasyczny kostium ;) bardzo podoba mi się kamizelka-bolerko. świetne.

    OdpowiedzUsuń
  8. ta bluzka jest prześliczna! a co do kokard- mam ten sam problem;)
    ahhhh umieram jak patrzę na Twoją fryzurę! z zachwytu oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakim cudem Twoje nogi wyglądają tak chudo w białych rajstopkach? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. riennahera: diabeł tkwi w szczegółach-te rajty nie są białe, a kremowe! ha! ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. swietna ta bluzka i nie badz taka skromna, kokarda, ze mucha nie siada;D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna bluzka, kokarda bardzo dobrze zawiązana. Wybierasz się na medycynę??

    OdpowiedzUsuń
  13. anonim: ku rozpaczy mojego taty nie :) nie wyobrażam sobie siebie jako lekarza. będę startować na biologię.

    OdpowiedzUsuń
  14. buahahaha ostatnie zdjęcie -> Twoje najśmieszniejsze ever :D
    a tak to piękna !!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wpadłam tu pierwszy raz i zdecydowanie będę robić to częściej :) Kokarda wyszła świetnie. Ładnie komponuje się ze 'sznurkiem' :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kotowa, właśnie zostałaś obdarowana przeze mnie nagrodą 'One lovely blog'. Do odebrania na miejscu, czyli na moim blogu ;) Mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. No bardzo ladnie:) Uwielbiam biale rajstopki

    OdpowiedzUsuń
  18. kochana, zostałaś przeze mnie nominowana do nagrody blogowej :) bo prowadzisz bardzo inspirujący blog! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. łucja i baśka: yay! :D :*:*
    KOT: ale niby, że co?! że na tym ostatnim to nie piękna!? :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi,
    I found your blog very interesting, original and well done. This is the reason why I give you an invitation on www.vogueicon.com. Vogueicon is a social networking website for Bloggers, enabling you to promote your blog. After registration, you manage your own area, post articles, give marks or comments... and you have the possibility to create groups. An easy way to meet people and find a community of interest !
    Find out more things on www.vogueicon.com and discover a new way of Blogging !

    Best regards, and congratulation for your blog.

    xoxo,
    Gia!

    OdpowiedzUsuń