środa, 22 lipca 2009

33-masajka.

masajka. bo tak nazwał mnie kot kiedy zobaczył ten strój.
właściwie zestaw faktycznie wygląda trochę afrykańsko, ale wyszedł mi taki przez przypadek. sama sukienka to prezent od babci, należała kiedyś do niej i ponoć robiła w niej furorę ;) chustę akurat miałam na głowie, a biżuteria to zbiór tego co było pod ręką. buty niby kupione na jesień, ale okazały się być całkiem przewiewne i tak wygodne, że noszę nawet w upał. i to chyba tyle jeśli chodzi o ten strój. gorąc jest taki, że naprawdę nie jestem w stanie wydusić z siebie nic więcej dlatego lepiej się z Wami pożegnam bo jeszcze powypisuję jakieś głupoty. miłego dnia! :)

Photobucket
Photobucket Photobucket

sukienka: vintage
buty: ccc
torebka: vintage
pasek: kupiony gdzieś w krakowie
pierścień: h&m
bransoletka z ćwiekami: prezent od mojego kota
zielona bransoletka: ukradziona mamie

foty: kot

PS przepraszam, że tak się garbię, to ostatni raz! :)

24 komentarze:

  1. masajem był lalala
    A gorąc jest ql !

    OdpowiedzUsuń
  2. Super bardzo mi się podoba.. Tylko jednak zdjęła bym tą chustę.. nie wiem dlaczego ale jak dla mnie jest pierwsza rzeczą na którą człowiek zwraca uwagę... a powinnam się była skupić na sukience:) Sukienka buty pasek super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o nie, nie, nie. zestaw wygląda genialnie! (no, ale masajsko też trochę ;P)

    OdpowiedzUsuń
  4. kot: a na imię miał masimtooooo..czy jakoś tak :P
    haneczkowo: bez husty było jakoś tak mdło, no i to był jedyny sposób na zatuszowanie mojej, fatalnej tego dnia, fryzury ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dziwię się, że ta sukienka robiła furrorę. Jak rzadko która tego typu naprawdę mi się podoba. No i przy Twoich długich "gazelach" to leży idealnie. Ehh też chcę ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko takie piękne... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurczę, nie dziwie się, że babcia robiła w tej sukience furorę, bo jest świetna! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. niezla sukienka, na Tobie to juz w ogole kapitalnie wyglada! mnie akurat bardzo podoba sie chusta i te buty do niej, choc widze ja tez w wielu innych stylizacjach.

    OdpowiedzUsuń
  9. No to robienie furory macie w genach ;) wyglądasz świetnie w takim safari stylu (Masajka by Ci butów nie zazdrościła jednak ;))
    Az tym garbieniem to jednak nie jest tak źle - z autopsji znam znaaaacznie gorsze przypadki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszcze sukienki z historią!
    i marzę o butach z takim rozpierdakiem tylko jeszcze większym! ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz pięknie, aż trudno uwierzyć, że sukienka ma tyle lat. Też mam taką sukienkę po babci, pokazywałam ją kiedyś nawet na blogu :)
    Fajnie, że wróciłaś, brakowało mi Twoich wpisów ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. lena: gazele? dobre :D
    6roove: następnym razem na pewno spróbują jakiejś innej ;)
    szafan: no jak na mnie to faktycznie tak źle nie jest, bywało gorzej..:)
    estera: a te mają nawet po dwa! z każdej strony! :P

    OdpowiedzUsuń
  13. natalenka: bardzo miło mi to słyszeć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny prezent od Babci, udane zestawienie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. żeby moja babcia posiadała takie skarby :) wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. sukienka jest śliczna!
    bardzo ładnie wyglądasz i ten turban jest śliczny!
    chociaż masajki to trochę inaczej chodzą ubrane :))

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie. i tyle. nic więcej do dodania.

    OdpowiedzUsuń
  18. jaka Ty jestes boska.... !!!!!! jestes przepiekna kobieta!
    Twoja fanka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. our bags: no tu akurat miałam szczęście bo tak poza tym co cała moja rodzina ma manię wyrzucania ciuchów..-_-
    gosia: chyba w ogóle nie chodzą ubrane..:P
    wiennahera: :*
    anonim: o kurczę..dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoja babcia robiła w niej furorę kiedyś, a Ty teraz :D Piękna jest :D Sukienka..chociaż Ty też ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. babci pogratulowac, ze uchowała takie cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglada super!! wierze twojej babci!!!!super zestawy (odnosze sie do calosci bloga) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  23. ale ladna dziewczyna z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądasz ;-) pięknie Tobie w chustach;-) przepiękna sukienka;-)

    OdpowiedzUsuń